Wednesday, May 26, 2010

Mintak maaf dayot !!!


salam 1dayot...pertama skali kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pengunjung setia blog ini...penyapotan anda smua amatlah kami hargai...mcm biasa kami bawakan anda fitnah penuh kontroversi yg berlaku di sekeliling kita...tp sbnanya dalam rumah dayot je...utk pngetahuan pengunjung smua...blog ini tidak mendapat kebenaran pemilik nama dayot itu sendiri...kami serba sedikit rasa bersalah kerana telah menggunakan nama beliau, ya lah, nama dayot itu sendiri menggambarkan keunggulan sejati...demi mendapatkan pengaruh yg kukuh di arena internet ni, kami tanpa teragak2 menggunakan nama DAYOT sebagai title blog ini...

post ini adalah utk meminta maaf kepada beliau...walaupun beliau sbnanye mcm xde efek je slps mengetahui kewujudan blog ini...mari kita dendangkan lagu AKU WANITA BIASA - KRIS DAYANTI sambil menikmati gambar di bawah ni

aktiviti ritual meminta ampun secara intensif di hadapan bilik dayot oleh ketua rumah... makhluk misteri (lihat anak panah merah) juga turut berasa kepiluan yg dihadapi...ketua rumah dipercayai berada dalam posisi tersebut selama 18 jam mengikut waktu zimbabwe
ini merupakan gambar ketua rumah ingin menghadiahkan selipar jepun baru kepada dayot...memandangkan beliau akan terbang ke jepun tak lama lagi...wah, terpancar keikhlasan di wajah ketua rumah, dilaporkan kameraman yg mengambil gambar ini turut menangis sewaktu mengambil gambar

sob..sob..sgguh menyedihkan post kali ni...x mampu menaip lagi, sekian saja

ERTI PADA MENDAYOT

18 comments:

Anonymous said...

KRIS DAYOTI

dayot sejati said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ak pn dayot gak!! said...

terima kasih atas ritual dan selipar jepon itu ..
saya akan menghargainya bak kata pepatah menatang minyak yang sudah penuh..
semoga roomate2ku menuruskan perjuangan dalam arena blog..
selamat maju jaya..
salam 1dayot

aeramachy on May 26, 2010 at 11:14 AM said...

seksis nye la makhluk misteri tuh..bergetar jiwaku melihat betis yg gebu tp berbulu..>,<

akak rumah sebelah kau punye anak angkat said...

nanti akak blanje makan ye...
jgn marah2 taw dayot...heee =)

pemilik sebenar selipar jepon baru tu said...

oi...
berani korg curi selipar jepon baru aku... bagi balik berserta wang hantaran sebanyak 5 rupiah sebelum tpt jam 12 mlm, masa sebelum syasya tutup... klou x... dayot akn jadi mangsa baru ML...

Anonymous said...

alala.. kesian dayot... huhu~

akak belakang umah ko said...

akak ade selipar kenya..ko nk ke dayot?akak ade sepuloh..

kamera-man said...

btul2...ak ngis2 smpi ketua rumah kne pjuk...ni suma psl slipar baru tu la..
xguna pnye slipa..

Mohd Hafidz Razali said...

fitnah berat la korg ni.

Anonymous said...

salam~adoi la..ngarot sngt kot..kalau korang buat blog tentang dakwah2 n islamik kan bagus~

Anonymous said...

salam~btol2,aku sokong gak korg wat blog dakwah drpd korg membazir masa wat keje yg x berpekdah ni..kan bagos korg gnekan masa yg ada utk studi ke,wat dakwah ke,kan ke bagos...try to change ek..huhu.skrg ni dah zaman dagang balek bg owg Islam,amat beruntung bg org yg berusaha menegakkan Islam di zaman dagang ni..

Anonymous said...

bes pe blog ni...wt release tensyen

Anonymous said...

mamat yg pegang selipar tu aku cm pernah jumpe berdakwah dari umah ke umah. baik je nampak tp camtu ke perangai dia kat umah sendiri. ke pelanduk 2 serupa???? ish... ish...ish...

admin said...

terima kasih atas komen yg membina...

t4-p4u on June 10, 2010 at 2:35 AM said...

okeyh. harap korg berubah. komen tajam mencincang dah kuar tuh.

dayahmk said...

salam.heh.dah la anonymous.kalau nk betolkan org,tunjuk lah diri sniri.jgn lah suka2 hati ckp org laen membazir masa or keje xberfaedah etc.ckp ikut suka hati, org lain ade hak masing2 nak buat apa.aku bkn baik nk tegur org, tp sbelom ckp org lain diri sendiri tuh dah betulkan ke?
tak kesah lah pape pown, tp kalau boleh jgnlah suka2 hati condemn org lain. every one ade hak nk buat pape.jgn paksa2 okay

ayesyaazreena on June 26, 2010 at 9:51 AM said...

jangan bagi anonymous leave comment kat sini.

Post a Comment

 

RumahDayotSurgaku Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino